nernec Elamerve23 benim bebeğime de doktor 5. 6. Ayında bastırdı ayaklarını kaldırıyor basmıyordu b12 si düşük dedi kan tahlili istedi bi baktık cidden b12 si düşüktü b 12 kullandık basmaya başladı
Gokturk_ Elamerve23 öyle valla ne günler geçti artık yürüyor heryeri talan ediyor Sağlıklı olsunlar da 😀