mihridzhan98 sabun, kulak çubuğu vs. ile uyarıp yaptıranlar var. Ondan bahsediyorum. Daha sonra alışkanlık yapıyor kendi başına hiç yapamıyor. Anne sütü alan bebek kabız olmaz. Bağırsakları gelişmediği için belirli bi düzenleri de yok. 1 günde 3 4 lkerede kaka yapabilir, 6 7 güne 1 kaka da yapabilir. Bu gayet normal. Kaka yapamadığı içinde ağlamaz. Gaz sancısı olduğu zaman zorlanır, çıkaramazsa ağlar. Siz sıkıntı yapmayın, sakin olun. Emin olun o ne zaman kaka yapacağını biliyor 🤣