-_Esra_- hayır tabii ki bunun farkındayım ve gereken özeni gösteriyorum bebeğimi anlıyorum ihtiyaçlarını gideriyorum ama ilerde ben olmadığımda kreşte vs insanlarla ve ya akranlarıyla sorun yaşamaması için yapmam gereken şeyler var mı bunu öğrenmek istedim eksik ifade etmişim soruyu bi de çok geniş bi alan ama örnek verecek olursam bezini değiştirirken ki sabırsızlığı veya bi oyuncak isterken ki sabırsızlığı başkasının kucağındayken beni isterkenki sabırsızlığı gibi şeylerden bahsediyorum benim için sorun değil bunlar bebeğim benim hayatım ya sosyalleştiğinde ne olacak bu halleri