gulceninannesiii Kızım 21 aylık, haftaya işe başlıyorum. Ücretsiz izindeydim bu zamana kadar. Kızımla o kadar bağlıyız ki birbirimize nasıl alışacağız bilmiyorum içim hüzün dolu🥹
Aylakiz0-6 gulceninannesiii sizi anlayabiliyorum bu süreçte kim ilgilenecek kızınızla? Bir de çalışma saatleriniz nasıl olacak
41umay gulceninannesiii yaaa benim kızımda 23 aylık aynı durumdayız bende başlamayı düşünüyorum artık ama gerçekten içim bi tuhaf benimde bırakmak istemiyorum hiç annem bakıcak ama yine de hiç rahat değil içim hakkımızda hayırlısı iyi düşünelim iyi olsun
gulceninannesiii Aylakiz0-6 annem bakacak(yine de aklım hep onda kalacak 🥹), çalışma saatim sabah 9 akşam çıkabileceğim en erken saat 6😏 bankacıyım bu arada
aslgrs gulceninannesiii bende bankacıyım 1,5 hafta sonra başlıyorum. 9 aylık olucak benimde annem bakıcak. Umarım süt iznimi alabilirim hiç sanmıyorum ama🙄 çok zor benimde içim çok buruk😔
gulceninannesiii 41umay son bi hafta kaldı başlamama hergün rüyama girip uykularım kaçıyor🤷♀️ inşallah tahmin ettiğimizden daha kolay geçer bu süreç
gulceninannesiii aslgrs süt izni çocuk 1,5 yaşına gelene kadar günde 1,5 saat erken çıkma hakkınız var diye biliyorum. İşe başlayınca mevzuata bakıp dilekçenizi yazın hakkınızı kullanın bence🌸
aslgrs gulceninannesiii ahh evet mevzuatlar bazen bankalarda işlemiyo malesef 😔😔 en iyi siz bilirsiniz🙏🏼
gulceninannesiii aslgrs bilmez miyim baş belası mevzuatlar🤦🏻♀️ banka çalışılacak yer değil de mecburuz maalesef