Bir iki gündür bebeğim memeye gelince ağlamaya başlıyor emmek istemiyor. Emziğe alışalı 10 gün kadar oldu. Aşırı da çok vermiyorum aslında ama acaba meme reddi yapar mı bilemedim. Emmediği için mecbur sağdım kaşıkla verdim. Ama korkmaya başlamadım değil. 30 cc kadar kaşıkla verdim acaba karnı tok ondan mı istemiyor dicem de 50 günlük olduk nerdeyse 30 cc yetmez ki ona.