Benim oğlum da 8,5 aylık ve yemiyor. Kilosu da çok az 8 kg. Doktora götürdüm sağlığı gayet yerinde dedi ama kilo alması da lazım bi 15 gün sonra bi daha gelin dedi. Her sabah bakıcı ablamız yumurta sarısının yarısını da olsa yediriyor, birazcık da çorba veya püre zar zor yediriyormuş. Ben de akşam tek öğünlük ek gıda veriyorum baya baya zorlanarak ağlıyor ağzını açmıyor. Eşin iki kolundan tutuyor çizgi film vs anca öyle açıyor 🤦🏻♀️ Ne yapıcam ben de bilmiyorum