hayalperest__ Kubracigimm kaç seans da bitti bana. 4 seans candela aleksandr 4 seans da soprona bu lazer verdiler. Şuan 2.ci seansı mı oldum tüyler dökülüyor ama hala cıkıyor normal mi
Hayallerhayatolsa Anr5155 ben yeniden agdaya başladım artık bakalım yeniden lazere geçmek istemiyorum yanıyor resmen ve sonuç alamıyorum hic
Kubracigimm hayalperest__ benim 5 ya da 6 Tam hatırlamıyorum ama ikinci seans için normal çıkması , çıkanlar dökülüyor. Zaman geçtikçe de azalıyor
Sema345 Lavina bunun üzerine doğum yaptınız mı? Bende gittim muhtemelen aynı cihaz Alex. Ama dogum yapınca tekrar çıktı ya
Lavina Sema345 3 doğum yaptım hiç çıkmadı sadece bir kaç tane ince tüy çıkar özel bölgemde ve koltuk altımda onuda 4 5 ay sonra anca ele gelir eldivenle alırım baska yerlerim hiç çıkmaz
Sema345 Lavina ne guzel ya maşallah size. Galiba vücut yapısıyla ilgili ama ben çıktıkca hep jiletle aldım onunla da ilgili olabilir ama ben vücut yönünden şanssızım sanırım çünkü makineler de Orjinaldi ondan da eminim
Umisko Hayallerhayatolsa buz lazer arkadaşım 2 yıl giti sonuç sıfıra yakın . Ben alex e gittim 6-7 seans tek tük çıkıyor doğumdan sonra . Kalanlara tekli seans alır bitiririm muhtemelen