Alyanrcn ben ocean d vitamini kullanıyorum tadı güzel diyemem ama içeriği temiz 👍🏻bestiron damlaya yeni başlayacağım 🙏🏻 vegaferon kullanıyordum sonra araştırınca bestiron mantıklı geldi ve dişlerde siyah leke bırakmaması benim için önceliklerden.
Ama bi tane doktorun yorumu şu şekilde
“ Bir doktor olarak soyleyebilirim ki, demir takviyesi olarak icerigi en temiz urunlerden. Hicbir katki maddesi icermedigi icin aromasi da yok. Demir tadi ve kokusu hakim. “
Yani çok güzel bi tat beklemeyelim ☺️