Hanımlar oğlum 7 ay 5 günlük yaklaşık olarak 2 haftadır uykusunda sürekli kısa kısa beslenmek istiyor. Şöyle ki uykusunda emziği düşüyor tekrar verip pışpışlıyorum emziği bir kaç kez emip atıyor ve sonrasında ağlamaya başlıyor. Mama veriyorum 5 10 kere çekip uyuyor sonra tekrar memeyi veriyorum. Bu böyle bütün gece devam ediyor. Doktorumuza danıştık fakat normal olabileceğini gece beslenmesini 1 yaşında bırakacağımızı söyledi. Var mı bu durumu yaşayan çözüm üreten merak ediyorum