Eflin_n Kızlar bebişimin dişleri geliyor yavaş yavaş. Onu rahatlatacak jel önerisi varmı eczaneden alabileceğim, sizin bebişlere iyi gelen?? 🌸
irva Eflin_n Tetagil granül veya osanit diş toplarından kullanabilirsiniz.Jellerin içerikleri pek temiz değil.
Mervegvn123 Eflin_n geçen bende böyle bir post açtım tetagil dedi herkez onu arastırıyorum onun hakkındada bir sürü bilinmez var direk eczaneye sordum aldım bi tane jel kullanıyorum temiz içerik diye diye herşeyden soguttular
symozdag Eflin_n en doğalı zeytinyağına birkaç karanfili ezip 3-4 gün buzdolabında bekletin sonra zeytinyağıyla diş etlerine masaj yapın
beyazpapatyamom Doktorumuz granülleri önerdi bende tetagili aldım kullanıyoruz memnun da kaldık açıkçası ama içerik bakımından herşeyden soğuttular cidden
Gokturk_ Eflin_n sadece 3 üründen memnun kaldım jel olarak .Nurse Harweys jeli gaz damlası olarak ta bu marka kullanmıştım işe yaramıştı .Tetagil elim ayağım zaten .Birde olmazsa olmazın osanit .1 kutusu 6 ay gitti bana .Trendyolda var ama osanit eczaneler de pek yok .
Saadet14 Eflin_n tedagil kullandim ama gun icinde ozellikle eline eline soguk salatalik pirasanin beyaz yerini verdim yesil soganda iyiymis anestezi etkisi varmis bir tane kiwi marka dis kasima seyi almistik arkadasta gorup kulaklari titresimli onunla kasirdi hic jel kullanmadim