-Eraymoms- stres yapmayın, 2 hafta önce yaptırdık, oğlum 3 ay 9 günlüktü. Sadece ilk çişini yaptığında ağladı baya. Öğlen 12:00’de sünnet oldu akşam 6’ya kadar huysuzluğu vardı biraz, kucak istiyordu sürekli. Saat 6’dan sonra hiç bişey olmamış gibi normal haline döndü. Krem vs hiç bişey sürmedim. Dr sadece fitil yazdı popodan yarım fitil koydum eve gelince o kadar. İnşallah kolay atlatırsınız