pixierochele Kızlar sezeryan dikişimde yuvarlak küçük intihap vardı patladı delik seklinde kaldı bu durumu yaşayan varmı korkuyorum
Yenibirannecik pixierochele bilgim yok geçmiş olsun. doktorunuza gittiniz mi dogumdan sonraki kontrolde bir sorun gordu mu doktorunuz
Gizemmmsarpp pixierochele benim de olmuştu o şekilde fucidin yara merhemi sürdüm birkaç kez sonra kendiliğinden geçti
Gizemmmsarpp pixierochele yani doğumdan sonra dikişlerim için vermişti doktor bir hafta kullanıp bırakmıştım. Daha sonra öyle olduğunu görünce tekrar kullandım o geçirmişti