Enlsr Kızlar bebeğim 4 aylık sünnet ettirmek istiyoruz amaa sizce dikişlimi yoksaa klipslimi ?? İyileşme süreleri nasıl kolay atlattınızmı
Damlanr Enlsr biz 4 buçuk aylıkken yaptırdık klipsten haberim yoktu dikişli oldu iyiki de öyle olmuş çok şükür çok rahat atlattık
AysenurBaran Enlsr oğlum suan 4 aylık - 18 günlükken sünnet oldu dikişli 1hafta sürmedi iyileşmesi huzursuzluğu bile olmadı çok şükür ,bi an önce yaptırın bence şimdiden geçmiş olsun 💐
Sumemre Enlsr bizde 4 aylıkken yaptık dikişli lokal anestezi ile özel klinikte Bursa da mi yaşıyorsunuz tavsiye ederim 🥰
Enlsr [silindi] bi kaç araştırmadan sonra bende dikişliye karar verdim teşekkür ederim kızlar iyiki varsınız 🥰🥰
Alerjikrinit Enlsr dikişli kesinlikle klipslide bebek takarken de acı çekiyor çıkarırkende. Dikişli de tek sefer
Masalyanki35 Dikişli daha iyi diye duydum hep. Biz de olduk 7 aylıkken birinci gün zor geçti ağladı sonra rahatladı bir haftada iyileşti baya
Neeen-var-kuzum 2 aylıkken dikişli yaptırdık ilk gün çok zor geçti çok ağladı pişman bile oldum ama 2. gün olmamış gibiydi şimdi iyi ki yaptırdıkta çıktı aradan diyorum.