İyi geceler anneler.oglum var 3.5yasinda
Anaokula başladık çok enerjik haraketli uyumlu ama yarım gün devam edeceğiz
Sorum dil eğitimi konusunda kelimeleri net değil.Anlasilir bazıları değil tekrarları oluyor Oğlum konuşsun çok istiyorum ama vakti vardır dye .Kreş okulun çocuğa ne kadar yararı olur sizce?konuşması için neler yapmam lazım cabuk ofkeleniyo.sınirlar kurallar alışmaya başladık söz dinlememe var biraz.Oglum için nasıl bir anne olurum elimden geldiğince yapıyorum .Kreşe başlayan çocuklarıniz varsa benzer durumlar neler