Herkese merhaba, oğlum 3 günlükken sarılık oldu. Yoğun bakıma aldılar. Kilo kaybı çok fazla ve sarılık değeri çok yüksek dediler. Sütümü sürekli sağıp götürdüm ama hemşireler mama verdi sütün yetersiz dedikleri için eve geldiğimizde de mama verdim. Sütümü de sağıyordum onu da mutlaka günde 2-3 kere biberonla, arada emzirerek alıyordu. 25 günlük olduğunda sağdığım Sütü de içmedi memeyi de tutmadı. 20 gün sadece mama verdim. Her gün denedim ve bugün zor da olsa elimle sağıp süt getirdim göğüslerimden. Şimdi elimle sıktıkça geliyor süt var ama bebek çektikçe gelecek sütün devamı ve maalesef memeyi almak istemiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne yapmam gerekiyor? Yeniden memeye alıştırmak istiyorum. Tamam sütüm az olsa bile yine mama veririm önemli değil ama bir öğün de olsa süt alsın istiyorum. Burnunu temizledim, altını değiştirdim, karnı tamamen tok değil, çok aç da değil sinirlenmez tutmaz diye. Örneğin mama saatine yarım saat kala bir saat kala denedim mamayı yer yemez denedim mama saati geldiğinde denedim ama yok istemiyor ne yapacağım bilmiyorum uzun oldu hakkınızı helal edin