Bebeğimin göz kapaklarında bi kırmızlık var
doğduktan bir hafta sonra belli olmaya başladı doktora sorduğumda normal dedi geçer dediler ama 5. Aya girecek ama hala geçmedi bazen geçiyor gibi oluyor sonra tekrar belirginleşiyor bir yerde alerji olabilir diye gördüm bu durumu yaşayan var mı acaba