mevoki Bebeğiniz bir aylık olduktan sonra geceleri kaç saate kaldırdınız ben bir ya da bir buçuk saate kaldırıp emziriyorum ama derin uykuda olduğu için çok zor oluyor
Sun_mom mevoki bir saat çok erken gece uykusu için.2-3 saatte bir kaldırın.Ben bir aydan sonra ikinci aya kadar 2 saatte bir 3. Aya kadar 3 saatte bir kaldırdım.Şu an 4 saate kuruyorum alarmı öncesinde uyanirsa emziriyorum uyanmazsa 4 saat sonra emziriyorum.
mevoki Sun_mom daha bugün 29 günlük oldu benim için değilde bebek için çok zor oluyor bir buçuk saat o yüzden sürekli ağlıyor kıyamıyorum yanlış mı yaptım bugüne kadar
Sun_mom mevoki şu an 2-3 saatte bir kaldırmaya başlayabilirsin o zaman.Sadece sarilik bebekler için 1 saatte falan diyorlar
elom38_ Bence 1 saat erken öyle alıştırma istersen 2 3 saatte kaldır 2 aydan sonrada zaten acıkınca kendi ağlıyo kaldırmana gerek olmuyo en azından benim doktorum öyle söyledi öylede oldu
mevoki elom38_ bu zamana kadar hep aç kalacak düşüncesi yüzünden kaldırdım ama büyüdükçe uyandırmak çok zor oluyor