yellowmom8 Egzama sorunum var bu mevsimlerde aşırı artıyor dökülme ve kepekte var bu durumda olanlar hangi şampuanı kullanıp memnun kaldınız önerileriniz varmı ☺️
Dfnumay yellowmom8 vıchy dercos yeşil olan Clear women komple bakım mor olan Bunlar dışında çoğu şampuanı denedim bana bunlar iyi geliyor
Asyaveannesi04 yellowmom8 ketoral ama her yıkamada kullanamıyorsunuz kortizon olduğu için içinde. Onun yanında ceradolin kullanıyorum hafta bir ketoralla yıkıyorum, hamilelik sonrası saç diplerimde egzama oldu çünkü🥹
irva yellowmom8 Evet normal şampuan gibi.Bana soya sosu dokunuyormuş mesela eşim farketti onu da.Ne zaman soyalı bir şey yesem saçımda ki egzama artıyor kaşınıyordu ama ondan olduğunu ben anlamamıştım işte.
Arsima19 yellowmom8 daha dün cildiye ye gittim bir sürü şampuan krem vs verdi daha artmadan Dr gidin derim
Asiye1102 yellowmom8 loprox şampuan. Bende yağlı egzama var bunu kullandım bi dönem işe yaramıştı. Bir de losyon vardı tam egzamanın üzerine sürülen ismini hatırlamıyorum. Yani kalıcı bi çözümü yok egzamanın stres sıkıntı hayat şartları bunlar düzene girerse egzama da yok olur😅
yellowmom8 Asiye1102 teşekkür ederim kesinlikle oyle olduğunu düşünüyorum ve yediğim yiyeceklerde etkiliyor sanırım