Aynı durumu yaşadık yeşil sümük hastalık belirtisi ama ilaç kullanamıyor tabi günde 10kere falan temizledik sürekli çektik şükür beyaza döndü hala ufak akıntısı var doktorum ateş kontrolu yap ateşi çıkarsa götür hemen bekleme dedi ciğerini dinletin ciğere inmediyse sürekli burnunu temizle bşr de ben ayaklarının altına zeytinyap sarımsak yapıp sürdüm üstüne çorap giydirdim geceleri o da baya iyi geldi üşütmeden ziyade grip gibi oluyor doktor direk hasta biri gelmiş çocugun yanına dedş öyle de olmuştu mikrop bulaşmış