deryaortac Merhabalar oğlum 2 ayına girdi ve bu gün aşısını oldu ama oğlum hasta oldu sanki halsiz yüzündeki gülümseme geçti hafif ateşi var calpol verdim bu şekilde olan var mi
kygsz deryaortac evet dun olduk kizim bugun hala atesli 6 saat arayla calpol veriyorum zibiniyla yatirdim ben atesi var die bacaktan vurulanin biri cok agri yapiyo koldan vurulanda canli aşı oldugu icin yan etkileri normal benim kizda oyle dunden beri huzursuz
123fff Bizde dün yaptırdık gündüz ve gece uyudu ateşi çıkmadı ama sesi bile çıkamadı çok halsizdi çok normal. 37.3 ğ görürseniz hastaneye gidinngeçmiş olsun
aras_4 Biz de iki gün önce olduk halsizdi.. Ve iki bacagın da şişme oldu hala siş misket var sanki bacagında
kygsz aras_4 37.3 hastaneye gitmek icin sacma bi ates hastane icin en az 39 olması lazım calpol dusurmezse 38.6 ya kadar yukseldi soyup calpol verdim.Yani 37.3 ucin hastaneye gidilmez doktor calpol verip bekledinmi die sorar o atese
Minikbal 123fff kadın haklı 37.3 te hastaneye mi gidilir. Üstelik bu aşı ateşi. Ateş düşürücü verip bekletir doktor. Hatta bu ateşte ilac bile vermez muhtemelen