Asiye22aslan Arkadaşlar bebeğim 23 günlük emziriyom emerken ağlıyor mama veriyom yerken agliyor emzikle duruyor altını aldım bı ana kucaginda salllayarak duruyor onuda sallamayi bırakınca ağlıyor beşiğe koyunca ağlıyor niye yazarmisiniz uyumuyor
1gunes Asiye22aslan gazi var sürekli emzirmek daha da’gazını arttırıyor önce gaz masajı yapın gazını çıkarın.
Kuzularinanasi Asiye22aslan gazi vardir ,masaj yapin surekli.gaz ilaci kullanabilirsiniz.ayaklarini usutmesin dikkat edin.
mirayx Asiye22aslan Yerken ağlıyorsa reflüsü de olabilir huzursuz hissettiği için istemiyordur gazını da çıkart masaj yapabilirsin