Meri06_ Arkadaslar bebegim 4 aylik olcak kafasi yumurta gibi sivri 😁 bide sag gogusumu reddetti solu emdi hep o yuzden sol koluma yatmakdan kafasinin oraya yatan kisminda cokukluk var yaşayan varmi duzelene felan ne yapmam lazim yapipda fayda goren şu duz kafa yastigi felan kafasinin sivriligi genetikmiki
Mgf Meri06_ merhaba benim oğlumda tek göğüs emiyo aynı şeklde bi tarafta yamukluk var.sizin düzelde mi acaba
elom38_ Benim oğlumda hep sırt üstü yattığı için kafa arkası düzdü canım ama dönmeye başladıkça düzelir dedi doktor öylede oldu seninkide düzelir bence
Atlaseg Merhaba, benim oğlumda 4,5 aylık sol tarafı içe doğru göçük sağa yatırsamda geçmedi henüz bu şekilde olup geçenler yazarsa bizde aydınlanabiliriz kendiliğinden geçiyor mu yoksa kask takılıyormuş düzelmeyince
Cady Benim kızımda 4 ay 19 günlük. Kafasının sağ tarafı daha düz . Düz yatmayı istiyor hep yan yatirinca aglayark uyanıyor. İlk 1 ay yan zor yattı. Hafif düzlük bizde de var ne yapsam geçer bilmiyorum tecrübeli anneler buraya yazar mısınız ne yapmamız lazım yan yatmıyor bebeğim yatınca ağlıyor gece düz donmek için uyanıyor ama kafasının arkasida güzel görünmüyor böyle üzülüyorum 😔
Meri06_ Mgf evet duzeldi bizimkisi hatta sivriydi kafasi oda düzeldi buyudukce kafasini uyurken kendi saga sola cevirerek yattigi icin eşitlendi ama tabi bizimki 6. Ayda emmeyi kesti mama ictigi icinde duz yatti hali ile ama ay olarak buydukce hareketleniyorya bebekler duzeliyo kafa şekli Allah gostermesin genetik bi hastalik olmadigi surece ya annenin kafa şekline benziyo yada baba bizimkinin kafa şekli şuan birebir babaninki oldu 8 aylik suan erkek bebiş 😅🥰
Mgf Meri06_ 17 aylk oğlmda.çok belirgin bi yamklk değil bizmkide.emmeye devm ediyo ve hala tek göğüs oda ondan kynklı.bidde memeye çok düşkün ve uzun vakit geçırıyo oda çk etkliyo.inşllh zamnla düzelir.
Meri06_ Mgf bizimkide solu emiyodu yazinda sicaklar bastirmiştiya yarim saat felan emiyodu sicaktan resmen bebenin kafasi erimisti kolumdan cok sukur suan duzeldi ama
Mgf Meri06_ oğlmda solu emiyo.sağı hiç emmk istemedi.çok uğrştım ama olmadı.arada az az emiyodu uzn zmndr onuda bırktı.osmn gönülal 3 yaşına kadr düzliyo diyo inşllh öyle olur.uyurkn hp diğer tarafına yatrıyorum.belirgn bişy yok aslnda ama bazn ben takıyorum
Cady Esmiralda merhaba evet düzeldi. Artık hareketlendi tek bir tarafa yatmıyor ve oturuyor bu yüzden kafa uzerindeki basınç azaldı ve düzleşmesi gecti