busrakaaneren Kızlar ben çocuk doğduktan 5 ay sonra regl oldum 3 kere ama her olduğunda 2 ser hafta gecikti ve şimdide 2 aydır regl olmadım test yaptım 2kere ama negatif çıktı emzirdigim için gelmiyor olabilir mi böyle birsey yaşayan var mı
melisinizz busrakaaneren bende 5ay önce doğum yaptım ve hala ilk regli yaşamadım bile 🥺 bende emziriyorum ama doktorum 1 seneye kadar çok normal olduğunu söyledi
Didem0101 busrakaaneren ben 😂😂 hamilelik öncesi çok düzenli adet olan ben şimdi her ay hamile miyim tedirginliği yaşıyorum ve adetim de geldiği zaman bir anda geliyor önceden belirti verirdi göğsüm belim ufaktan ağırdı falan artık o da yok
Elifdemir1907 busrakaaneren bende 4 buçuk ay önce doğum yaptım 3. Ayımda regl oldum ama 4. Ayımda olmadım hala olmayı bekliyorum test de yapmadım bence düzensizlik olması normal bu şekilde hatta soruda sordum bir çok insan normal dedi
Burakbus busrakaaneren korkma canım ben doğumdan 3 ay sonra oldum 4 ay düzenli oldum 5. Ay olmadım triplere girdim kaç defa kan verdim test aldım ama 50 gün sonra oldum doktora gittim normal dedi aktif emzirdiğini için. Şüpheli ilişkin yoksa gönlünü ferah tut
busrakaaneren melisinizz o süt korur emzirdigin süre boyunca olmasın demişlerdi banada işte ben regl olup sonra kesildi diye tuafsadım
Aysesucmz Bende 4bucuk ay oldu regl olmadım ama kanamam doğumdan sonra 2bucuk ay kadar sürdü bi de sadece emziriyorum sadece bi kaç gün önce adet öncesi lekelenmem oldu ama adet olmadım normal sanırım herkes bu sorunu yaşıyor
busrakaaneren Aysesucmz benim regl olup tekrardan olmamışım biraz hamilemiyim acaba dusuncesine sokmustu ama sanırım dediğiniz gibi herkes oluyoryor galiba normal birsey
kevsersrkya Aysesucmz bende aynen sizin gibi oldum çok dikkat etmeme rağmen hamileikten bile şüphelendim psikolojikmen midem falan bulanıyor
Fakar0900 Aysesucmz kanamanız sonra kendiliğinden mi geçti acaba benimde 40 dan sonra devam etti doktor antibiyotik verdi bitirdim kahverengi leke geliyor şimdi de azar azar 2 ay oldu doğum yapalı benimde
merinizz busrakaaneren 3 aylıkken oldum bende ilk adetimi sonra 2 ay olmadım derken bir anda geliverdi şimdi yine 15 gün kadar gecikti hala yok normal diyorlar emzirme döneminde
cimcime1018 busrakaaneren Süt koruma diye bişey yok. Korunmazsaniz hamile kalırsınız. Hayırlısı olsun 🌸
Aysesucmz kevsersrkya bende aynıyım gerçekten psikolojik bi adet olasakta rahatlasak inanılmaz geriliyorum
kevsersrkya Fakar0900 bende 60-65 gün sürdü kendiliğinden geçiyor son zamanlarda leke şeklinde geldi ful
Fakar0900 kevsersrkya inşallah geçer ya benimde şuan leke gibi geliyor tanıdıklarım parça kaldıysa kürtaj yaparlar felan diyolar birinin öyle olmuş ondan korktum bi
Zeytmz Bebegım 4 aylıkken olmustum 5 gün sürdü daha sonraki reglim de 3buçuk ay geçtikten sonra oldu 5 gün sürdü doktorum bu durumun düzensiz ve zamansız olması normaldir ilk 1 yıla kadar dedi