Sevcan_12 verme canım tabii 6 ay su bile verme diyor doktorlar sen iç şekerli suyu bol bol sütlaç ye süt yapsın emzir bol bol her çocuk kilolu olacak diye bişiy yok benim tepemde sürekli o zamanlar kaynanam oğlum 4 aylık 12 kiloydu bu zayıf diyip duruyordu sağlıklı olsun yeter halen kızma dışardan 1 yaşında mı diyorlar 😂 ama gayet sağlıklı çok şükür senin sütün daha yararlı bebeğe üzülme lütfen büyüyünce zaten durmadan yiyorlar