Sevcan_12 işte vermediysen daha iyi, verme kesinlikle. Şeker yetişkin insanlar için bile zararlı bişey ki o küçücük yavrunun bedenine ağır ve çok zararlı. Kilo aldırıyor mu bilmiyorum ama aldırsa bile bu sağlıksız kilo alımı olur ve sonrasında da obeziteyle ya da farklı sorunlarla uğraşırsın Allah korusun. Bebeğin sağlıklıysa doktor kontrolünde ve tavsiyesinde olan şeyleri kullanmaya bak. Şeker çok net zehir çünkü.