haticetk Bebeğim 1 ay 5 günlük 3 gündür çişini yaparken çok zorlanıyor ağlıyor katı değil sıvı olduğu halde gazı da çok oluyor ne yapabilirim çişini kolay yapması için
Kubrayuksel haticetk Merhaba idrar yollarinda sikintisi olabilir mi bende ondan suphelenmistim doktorum cisini yaparken aglar oyle olsa demisti de o aklıma geldi