Nurce öncelikle hayırlı olsun bende oykeydim canım tutamiyo değildim ama hemoroidten dolayı sanki hep kacirmisim gibi hissediyordum ve asla oturamiyordum , oturma simitleri var sünger ortası açık onunla çok rahat ettim 2. Normal doğum yaptim hatta ebe dogumdan sonra bı genel cerrahi bölümüne çık ameliyat ile alabilirler demişti çok şükür geçti. Bende kesi faln yoktu ama 1 ayda zor toparlandım yürüyemedim bile nerdeyse. Her tuvalette temizlendikten sonra baticon ile taretlen canım dikiş yerlerine sür hep hem mikrobu önlüyor hem çabuk kurutuyor