Az önce kızımı kucağımda uyuturken gözlerini açıp kapatıyordu gözlerini kaydırdı uyuduktan sonra göğsüme yatırdım uzanıyordum elleri titriyordu sonra yatağına yatırdım bacakları titredi bir kaç kez ev soğuk değil yarın doktora götüreceğim ama içim çok tedirgin oldu korkuyorum bilgisi olan var mı