aylizinannesiii eski evim de 25 derece olunca bi zıbın üstüne bi ince swet giydirirdim yelek giydirmezdim 22 ve aşağısında yelek giydirirdim ben .Hasta hiç olmamıştı .Şuan gündüz ise zıbın üstüne 3 tane swet giydiriyorum 😀 Altına da 2 si içlik çorap takıp üstüne 3.katı giydiriyorum .İnce oldukları için böyle kalın giydiriyorum .Gece ise alt üst ince pijama üstüne tulum 2,5 tog ama çorapsız uyuyor .