Kızlar merhaba, 4 ay 5 günlüğüz bebeğim sadece anne sütü alıyor bugün doktor kontrolümüz vardı gece sık uyanmalarına doktorumuz kaşık mama önerdi yarım çay bardağı kadar bende bugün hipp yulaflı aldım 4+ ay olandan ama formül süt ile hazırlanıyormuş ben formül süt almadım suyla hazırlayıp veren oldu mu aranızda suyla hazırlayıp versem sorun olur mu?