Ela41 Ay ya bence yatırmayın hele külotlu çorap o kadar uzun saat asla durmamalı. Uzmanlar kesinlikle önermiyor ve kan akışını engelliyorsunuz. Çorapla yatmakta aynı şekilde kan akışını bozuyor. Gaz hep oluyor hareketlenene kadar ki 8 aylığız biz yerimizde durmuyoruz hala gazlı. Ne yaparsam yapayım geçmiyor vakti gelince hepsi düzelecek. Bence vazgeçin çoraptan ve o kadar kat kat sizi giydirip yatırsalar asla yatmak istemezsiniz 😞 ayaklı tulum alın en azından 👍🏻 Gene siz bilirsiniz fikrimi belirttim o kadar kalın giyindiğini okuyunca