bakbendeanneoldum kuzuum benimki de 1 aylıktı bunları kullanmaya başlarken 2 aylık olunca kontrole gittik gerek yok daha bunlara dedi sadece 1 ay kullandık yani. Doktorun onun dozunu ayarlamıştır zaten sen güven. Mesela benim kızıma kalbi yorar omü diye dilaltı verdi. Destek olması için yani. Seninkine de ondan vermiştir. İhmâl etme sakın . Hem bak biz uzun zaman kullancaktık ama gerek kalmadı çok şükür. Küçülmüş delik dedi bıraktırdı ilacı. Üzerinden 1 ay daha geçti kapanmış. Sakin ihmal etme sende . Bende ilk çok üzüldüm öyle bir ilacı bebeğime verdiğim için ama hiç aksatmadım saati saatine verdim çok şükür 1 ayda bıraktık