Ne yapmak gerekiyor bilmiyorum ama benimki 8 aylik ısırmaya basladiginda ‘bi kac kez ısırdığın icin vermicem diyip memeden ayirinca o zaman isirmayi bırakıyorlar’ diye okumuştum. Denedim ve çocuk bu sefer memeyi tamamen bıraktı sütüm cok yoktu iyce gerilemisti. Çok şükür simdi yavas yavas tekrar emmeye başladı. Bi de tam dis zamaniydi .