waffle-seven-anne rica ederim sizde sağ olun. Sizin yediğiniz ya da bebeğinize yedirdiğiniz besinlere vücudu reaksiyon göstermiyorsa ve kakada mukusu kesildiyse birde kan ve pişikte yok diyorsunuz, o zaman besin alerjisi değildir büyük ihtimalle. Doktorunuzda zaten diyet yapmayın demiş o yüzden siz besinleri denemeye devam edin yine, gözlemleyin hem kendi yediğiniz hemde bebeğinizde ek gıdaya başlamıştır sanırım, ona yedrdiğiniz besinleri gözlemlemeye devam edin. Vücudu reaksiyon gösterirse yani kızarıklık ve kakada mukusu tekrar başlar artarsa o zaman yine besin alerjisi üzerinde yoğunlaşırsınız. Mukus benim oğlumda da emzirirken bi kere olmuştu, anne sütü alan bebeklerde mukusla karşılaşılabiliyor, önemli olan miktarı ve devamlılığı. Devam etmediği i sürece sıkıntı olmaz inşallah. Testlerin sonuç vermemesi de bebeğinizin küçük olmasıyla alakadır. 3yaştan önce yapılan testler sonuç vermeyebiliyor. Yani testlerde bişey çıkmadıgı alerjisi olmadıgı anlamına gelmez. Ama bebeklik alerjisi olabilir. Çünkü bebeklerin ciltleri ince ve hassas. O yüzden tahriş ve kızarmalarla karşılaşmalar mümkün. Sizi etiketlediğim postu okuduysanız o önlemleri alın dikkat edin biraz düzelme görürsünüz belki sizde bizim gibi atopik dermatit olabilirsiniz yani hassas kuru ciltli. Bu bebeğiniz büyüdükçe bağışıklığı güçlenip derisi kalınlaştıkça kendileginden geçebilcek bi durum ama eğer bebeklik alerjisiyse tabi. Değilse malesef sürer devam eder. Siz o önlemleri bi deneyin bakalım inşallah sonuç alırsınız🙏❤️ çok çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah geçici bişeydir.