Tam 18 aylıkken mi yapılması gerekiyor? Oğlumun aşı günü pazar gününe geliyor, ben gündüz çalışıyorum eşim vardiyalı. Yarın için eşim evde oluyor fakat haftaya eşim de gündüze gidecek. 2 gün önce yapılır mı bilginiz var mı? Önceden yaptıran var mı yani?