Bebeğimi gece uykusuna yatirdiktan sonra 40-50 dk uyanıyor .bazen geriye dönüyor eğer geriye dönerse yine 45-50 dk deyince uyanır her yatisindan sonra hep böyle uyanıyor deliksiz uyuduğunu hiç görmedim .şöyle de bı sorunum var uykuya döndürürken mutlaka yannda olmamı istiyor nenni söylemeyi keseyim Cat gözler açık ,yada pış pış keseyim yine gözler açık ya odadan çıktıktan sonra 10 dk içinde hemen ağlıyor ne yapmalıyım benim gibi olan var mı bu duruma nasıl çözüm buldunuz ? Yattıktan sonra bu çocuk neden deliksiz uyumuyor 2 aydır .neden her yatisindan sonra 40-50 dk da uyanıyor Allah rızası için ne yapmalıyım söyleyin yoksa delircem . Bütün işlerimi 45 dk sığdırmaya calsiiyorum ..