Kızlar kızımın odası için filli boya gri renk tercih etmiştim. Alırken satıcı fırça vursan bir şey olmaz dedi kalitesi şöyle böyle baya iyidir dedi aldık sonuç lanet bir boya. Su değse iz kalıyor, silsen boya çıkıyor ya da sildiğin alan belli oluyor o iz olmasın diye komple duvarı silmem gerekiyor. Gerçekten memnun kaldığınız iz olmayan ve silinebilir boya var mı?