Geçen hafta perşembe günü oldu benim bebeğim de sünnet(48 günlük). Dikişli oldu bizimki de. Herhangi bir sorun yaşamadık. Ağrı sızı falan da olmadı. İki gün banyo yaptırmadık biz, doktorumuz öyle söyledi bir de her bezini değiştirmede deriyi geri çekmemizi söyledi ( doktor nasıl olduğunu gösterdi) cuma günü biraz daha şişti cumartesi günü iyileşmeye başladı.
Bir hafta boyunca da bir numara bez kullanmamızı söyledi.