Annelerimm selamlar
Bebegim 4 haftalik son bir haftadir sag kolum tutuldu hareket dahi ettiremiyorum inanilmaz agri yapiyor. Sagip kasik biberonla veriyorum arada bir bir yandanda emzirmwye gayret ediyorum lakin cok agrim var ne yapabilirim basina gelen varmi? Parol aliyorum ama etkilemiyor. doktor parol ve sicak kompres önerdi onun disinda birsey yapamayiz dedi ama dayanamiyorum artik esim olmasa kendim cocugu kaldiramiyorum bile kucagima alip belki tecrübwsi olan vardir?