Normal de yıllardır kabız bir insanim 2 3 günde anca tuvalete çıkarım
4 gündür karnım 10 dakikada bir ağrı giriyo tuvalete gidip aferdersinjz cikiyorum ıslah değil normal bugün en az 15 kez gitmişim
Karnıma ağrılar giriyor gitmem gerek gidiyorum acı yemiyorum ishal değilim karnıma giren ağrı insan acı yer ishal olur ya karnına ağrı girer işte o ağrı oluyor bugün etti 4 gündür böyleyim farklı birşey de yemedim neden böyle daha önce başına gelen oldu mu ? Çok yoruldum lütfen yardımcı olun ya😓