Kızlar moralim çok bozuk kızım 1 aylık bugünkü kontrolde hala sarı dedi doktor test verdik bir de hala sarılık oldupu için Ankara’ya da bir test yolladık sonuç 15 gün sonra çıkacakmış. Aslında kilo alımı iyi dedi doktor 3kilo doğmuştu, 5 gün enfeksiyondan ve nefes probleminden hastanede yattık. O süreçte zayıfladı ve sarılık oldu. Değerimiz 13.7 idi ama doktor eve gönderdi bol bol emzir dedi. Mama vermiyorum zaten sık sık emziriyorum 1.5 saatte hatta bazen saatte bir. Şimdi 3850 olmuş ama sarılık değeri hala 6.8 neden bitmiyor neden böyle oluyor anlamıyorum böyle yaşayan var mı uzayan sarılık riskli bir şey mi 😔