t_rabia Arkadaşlar merhaba bebeğim 7. Aya girmek üzere yeterli uyumuyor hele gündüz uykusu yok denecek kadar az bu durumu yaşayan oldu mu diş dönemine girdiği için yapıyor olabilir mi