tugcedoganay1 kızlar 3.5 aylık bebeğimde kuru bi öksürük var burası deprem bölgesi o yüzden hastaneye götürmek istemiyorum çok kalabalık oluyor doğal yöntem varmı bildiğiniz öksürük kesici ilaç kullanmak istemiyorum😊
Ecem__ tugcedoganay1 salginmi ne var artik bu ay herkesin bebeginde bi oksuruk.gecmis olsun Ihlamur verebilirsin.burnu acik olsun.ozaman pek oksurmuyorlar gecmis olsun.su da verebilirain cay kasigi balgami varsa aksin gitsin
yasolinko tugcedoganay1 soğanı ikiye böl birinin üzerine 7 karanfil batır basının yanına koy şifa olsun canım🫶🏻 benımde bebeğimde kuru öksürük var dr bu yalancı öksürük takma dedi ama ana yüreği…..🥹