Merhabalar bugün tam 1 ay oldu dogum yapalı 5 tane dış dikisim var iç dikisim kaç tane bilmiyorum ama doğumda beklenmedik bir yırtılma yaşandı ve 3 saat dikiş atıldı bugün 30 gün oldu kanamam var dün başladı ama asiri yogun bir kanama degil bugün de dikişlerim dökülmeye başladı dikislerim açılmış olabilir mi ? Ya da olması gerekn mi bu benim gibi olan var mı?