defnenisaa Kızlar merhaba doğum yapalı 3 ay oldu geçen ay ilk adet gördüm bu ay 10 günkadar gecikti korunuyoruz aynı zamanda da başına böyle birşey gelen var mı
Cocukgelisimcimomy defnenisaa sezeryan sonraki ilk ay oldum sonraki aylarda hep bir iki gün gecikmeli girdim önceki aya göre sadece bu ay öteki ayla aynı gün regl oldum normal bence
Mooms defnenisaa Doğumdan 3 ay sonra regl oldum. Birkaç ay düzenli geldi. 8.aydayım şu an. 41 gün gecikti hala olmadım 😅 ama normalmiş emzirirken adet gecikmeleri, düzensizliği olurmuş. Süt hormonu olan prolaktin arttığı için adet kanamasını baskılıyor.
busraselina defnenisaa bende normal doğum yaptım sonrasında 2 ay oldum en son olduğum ay 8 gün erken gelmişti. Şimdi 23 gün gecikti birşey yoktu emin olduğum halde hamilelik testi bile yaptım 4-5 kere belirli aralıklarla ama sonra hormonsal olabileceğini okudum