Benim bebeğim uzaylı gibi doğdu kafası uzundu. Banyo yaptıkça masaj yaparak düzeldi kafası çünkü kesinlikle düz yatmıyor hemen yana çeviriyor kafasını. Bu arada doğduğundan beri ben yüzüstü yatırıyorum ama benim oğlum kafasını kontrol edebiliyor. Hatta bazen gece bile yüzüstü yatırıyorum. Ama kafasını kontrol edemiyorsa tabiki kesinlikle yatırmayın