prnsannesi_ ben bilinci alanında iyi bir doktorun daha görmesini öneririm ben olsam tam olarak öyle yapardım. Kabızlık problemi yaşadık bizde daha önce ancak yaptığımız hazırladığımız ara öğün gibi gıdalarla bunu normale döndürdük. Kuru erik yulaf kayısıyı kaynatıp blenderdan çekip püre haline getirip yediriyorduk çok iyi geliyordu. Armut da öyle. Zaten kabız olan çocuğa muz iyi gelmez. Paketli gıdaları zaten yedirmeyin. Bağırsak tutacak şeyler yemeyecek, çorbalara un salça koymayın bir süre. Günlük yemeklerinizden genelde sebze tercih edin ezip ezip verin korkmayın ne vereceğim diye zaten normaldede çocuklara paketli gıdalar yasak. Anne sütü için birşey diyemiyorum normal kabızlık konusunda verebileceğim öneriler bunlar.. Bağırsak felcini ilk kez duydum böyle birşey mevcutta varsa bir kaç doktorla araştırıp görüşmelisiniz ama bu işi yabana atmamak yerek…. Çok geçmiş olsun canım 💖