4 aylık kızım var🙂 İki gün önce aşı oldu, kan damlası(demir damlası) verildi. İki gündür çok huysuz ve sürekli gaz problemi yasiyoruz. Acaba sebebi aşı mı yoksa kan damlası mı ya da büyüdüğü için huyları mı değişiyor ? Taze anne olarak yardımlarınızi bekliyorum 🙂🙈