Yasemin_Rana çok gecmis olsun, benim dün gece oldu. Çok önemsemedim öğleden sonra çok kötü olmaya başladı kolumu hareket ettiremiyordum. Baya yakan sıcak bir duşun altında rahatlayana kadar kalın dişli bir tarakla taradım, ara ara elimle sağdım. Duştan çıkıp yine elimle 30cc kadar sağdım ve sonra bebeğimi emzirdim. Baya rahatlattı bu. Bir saat sonra tekrar emzirdim ve sadece hassasiyet kaldı şişi sertliği doluluğu geçti. Neredeyse bebeğime mama alacaktım. Size de bunu yapmanızı tavsiye ederim, bu benim ikinci bebeğim ilkinde de çok olurdu bu şekilde geçiyordu.