nem-23 Merhaba bebeğimin öksürüğü geçmek bilmedi nebulizatör tavsiyesi istiyorum kullanan ve memnun olan var mı?
yagmurkokusu_ nem-23 nimo kullanıyorum sürekli de hava nemlendiricisi açık onun markası da deerma şuan grip geçiriyor
apopot Omron güzel marka canım hem aşırı pshalı değil höde hastanelerde filanda omron marka kullanıyorlar